- Backup Cloud:
Backup cloud (clonă de rezervă) 1/lună (se poate modifica frecvența până la 1/oră);
- Găzduire:
Găzduire pe toată durata contractului de mentenanță pe serverele Uprise. În situații speciale, serverele noastre nu sunt suficient de puternice pentru a susține creșterea masivă de care ai parte. În aceste cazuri noi îți vom sesiza acest lucru înainte ca tu să fi impactat de downtimes (website inaccesibil, blocat, inactiv, etc.) și te vom îndruma/asista în migrarea către un serviciu de găzduire superior (migrarea și configurarea o asigurăm noi, fără costuri suplimentare).
- Monitorizare securitate:
periodic verificăm platforma, framework-ul și modulele sale pentru vulnerabilități (cunoscute la nivel de platformă/framework/module) și actualizări disponibile (la acel moment), de obicei acestea se fac de noi, în spate, fără să perturbăm vizitatorii/administratorii care lucrează; dacă apar situații speciale în care este nevoie de input-ul/sesizarea clientului, atunci te vom notifica și-ți vom expune problema și soluțiile pe care le avem disponibile la acel moment. În anumite situații unele actualizări sunt întârziate intenționat de noi.
- Actualizări:
Actualizarea cu noile versiuni de nucleu ale platformei; Actualizări ale framework-ului (temă) conform standardelor cerute de Nucleu și extensii; Actualizări de extensii și integrări.
- Actualizări selective:
Monitorizăm constant starea WP-ului, a framework-urilor (teme) și a modulelor pe care le actualizăm, iar în funcție de tipul de actualizări disponibile, implementăm selectiv (deferred updates). Mai exact întârziem actualizarea până când suntem siguri că aceasta nu va afecta performanțele/funcționalitățile website-ului tău. În funcție de complexitatea actualizărilor disponibile, este posibil să le efectuăm într-un mediu separat (staging) înainte să le facem push în producție (live).
- Optimizare bază de date:
Periodic verificăm starea bazei de date, iar dacă aceasta adună mult overhead (gunoi) acesta este curățat; de obicei acest lucru se întâmplă în fundal, noaptea, iar rezultatele sunt sesizabile în special pe magazine online sau website-uri cu mult conținut dinamic.
- Monitorizare antiSPAM:
Monitorizăm constant comentariile din website-ul tău (articole/produse/pagini/etc.), în funcție de trend-ul observat este posibil să aplicăm măsuri de securitate pentru a preveni spam-ul în website (eg. reCaptcha/Honeypot/etc.)
- Optimizare timpi încărcare:
Imediat ce începem lucrul, efectuăm o serie de optimizări la nivel de server/website pentru a crește performanțele de încărcare, ulterior monitorizăm implementările și retușăm unde este nevoie.
- Optimizare imagini:
Optimizarea imaginilor pentru creșterea performanței de încarcare a întregului site.
- Monitorizare timpi încărcare:
Analizăm cu regularitate timpii de încărcare ai website-ului tău, aceste măsurători sunt independente de ce raportează Google, iar dacă observăm fluctuații/nereguli ne sesizăm automat și luăm măsuri pentru a optimizarea website-ului tău.
- 2FA:
Two-factor authentication (2FA) - Autentificarea cu doi pași, adaugă un strat suplimentar de protecție dincolo de parole. Este un punct opțional, dar recomandat din partea noastră.
- Monitorizare cuvinte cheie (SEO):
Monitorizare regionalizată SEO pentru cuvintele/frazele cheie alese (limită de 100).
- Analiză Trafic (Google Analytics):
Analizăm periodic traficul din website-ul tău și venim cu idei pentru a crește toți factorii de interes (eg. e-commerce conversion rate)
- Raportare lunară:
În data de 01 a lunii următoare vei primi un raport cu toate acțiunile pe care noi le-am efectuat pe website-ul tău, dar și metrice relevante pentru trafic (Google Analytics) și SEO (Keyword position monitoring).
- Integrări Marketing:
Integrări cu Google Ads (Google Search, Google Adw, Youtube, Google Tag Manager - gtag.js) și Facebook Ads (Facebook + Instagram - Facebook Pixel). Suplimentar se face și integrarea și raportarea pentru E-commerce Analytics la ambele platforme.
- Automatizări Newsletter:
Integrare Newsletter și posibilitate de transmitere regulată de newsletter-e către useri (integrare și configurare MailChimp);
- Feed produse:
Generarea de feed-uri de conținut (la cerere) în următoarele formate: csv, xml, json, xls, xlsx.
- Integrare SmartBill:
Oferim o soluție personalizată de integrare cu SmartBill, aceasta permite generarea individuală sau în masă (bulk) de facturi, proforme și anulări/stornări de factură; aceasta se poate integra și cu gestiunea din SmartBill. De asemenea procesul de generare și trimitere a facturilor pe e-mail poate fi automatizat complet în funcție de curier sau statusul de comandă.
- Heavy Image Optimizer:
Un nou sistem de optimizare (premium) a imaginilor, cu o reducere în medie a peste 70% din dimensiunea fișierului, fără pierderi de calitate a imaginii (sesizabile, zoom 100%)
- Asistență:
Asistență cu setările de e-mail, creare conturi noi pentru adresele de e-mail ale site-ului. Consultanță gratuită pe email/mesagerie instant în funcție de disponibilitate. Consultanță telefonică în limita a 2h/lună în funcție de disponibilitate.
- Actualizări conținut:
Text, imagini, meniul de navigare, fișiere, video, legături cu posibilitatea de adăugare/modificare/ștergere. Produse sau similar (entități care necesită listare și vizualizare, ex: articole): adăugare, modificare sau ștergere.
- Dezvoltări suplimentare:
Solicitările suplimentare se facturează cu 35 euro/oră la final de lună cu termenul de plată stabilit în contract.